Eilen huudettiin, ettei luvata - vaan toivotaan. Minä sanoin toivovani miestä ja oppisopimuspaikan varmistumista, aivan virallisen virallisesti.

Mä joudun eilen myös tiukan paikan eteen. Nimittäin jouduin kohtaamaan sen, mitä olen puoli vuotta vältellyt - aivan vahingossa. Jos joku sattui kuulemaan keskiyöllä pääkaupunkiseudulla hyvin kovaäänistä kiroilua - ilmoittaudun, se olin minä.

Mä olen aina ollut pitkävihainen, olen sitten ollut oikeassa tai väärässä. Jos mut saa suuttumaan, on hyvin harvinaista että sen jälkeen enää koskaan olenkaan yhteydessä ko. ihmiseen. Erään ihmisen kanssa olen ollut on-off-väleissä viimeisen vuoden. Minusta johtuen tietenkin, mutta ne muut taustat voin jättää nyt julkaisematta.

Eilen kohtaamaan ihmisen, jonka kanssa vähiten olisin tahtonyt uuden vuoden viettää. Mä kuitenkin eilen tajusin, että mä alan taas pehmetä. Nimittäin, kun mä suutun niin se on ne parit ekat viikot kuin tulisilla hiilillä. Silloin mun suusta kuulee kaiken, kaikki, suoraan. Sitten mä vähän viilenen ja jatkan mykkäkoululla. Yleensä mä siinä vaiheessa poistan kaikki tiedot, kuvat ja muut ylimääräiset. Mä en koskaan poista facebookista (stalkkeri mikä stalkkeri..), vaan vaihdan niin ettei tietojani, julkaisujani tai kuviani nähdä.

Tänään musta näkee taas kaiken.

Minkä minä itselleni voin;

Joulu on sitä aikaa, kun ihmiset leikkivät onnelisia, kiittävät ystäviään sekä ovat ystävällisiä niille, joille eivät muuten olisi. En ole poikkeus.Mä tulen elämäni aikana pyytämään sulta anteeksi tekemisiäni ainakin kymmenen tuhatta kertaa - mikäli aijot pitää lupauksesi ja pysyä mun elämässä vaikka kuinka taistelisin vastaan.Mä en ole koskaan ollut kenestäkään niin kiitollinen kuin susta. Mä olen tehnyt kaikkeni, mutta sä olet jaksanut kattoa mun kiukuttelujani sekä mykkäkouluyrityksiäni. Oli kuitenkin väärin päästää sut niin lähelle.Olen kuitenkin aina ollut ystävällinen.Hyvän joulun toivotukset menevät täältä myös sinne tänäkin jouluna!

Tähän hämärään kirjoitukseen lisään vielä uuden vuoden toivotukset.

Vuosi 2011 on virallinen väärien-valintojen-vuosi!