Mä en ole ihminen, joka istuu kahdeksan tuntia päivässä pienessä toimistossa ja tuijottaa koneen näyttöä.

Valitettavasti mun pitäisi kesän ajan tehdä sitä, mutta mä sen puolesta istun kahdeksan tuntia jumppapallon päällä ja naputtelen koneeni hiirtä ja yritän läpäistä pasianssin mahdollisimman monta kertaa päivän aikana.

Mä ohjasin eilen jumpan viidellekymmenellekolmelle ihmiselle. Oli aika uskomaton tunne. Ja sitä mä rakastan. En tätä toimistohommaa. Toisaalta ehkä mä ansaitsen tän iisimmän homman, jos oon koko kevään tehnyt 45-50 tuntista viikkoa? Pomo ei olisi asiasta samaa mieltä.

Mä olen kovasti viime aikoina miettinyt, mitä mä alan tekemään, kun mun opiskelut loppuvat (tosin se edellyttäisi niiden näyttöjen tekemistä..). Perustanko toiminimen? Ohjaanko työkseni pelkkiä jumppia? Jäänkö tänne toimistolle? Vai vaihdanko kokonaan maisemaa?

Koulua on jäljellä puolitoista vuotta. Ja nyt puolen vuoden jälkeen mä olen todellakin innostunut koulunkäynnistä. Tosin olen kuitenkin sitä mieltä, että meiltä vaaditaan aivan liikaa papereita täytetttäväksi.

Ehkä välillä on hyvä kirjoitella tälläisiä maailman turhimpia tekstejä? ;)