Minulla oli tänään todella mielenkiintoinen päivä. Vietin nimittäin illan hyvän ystävän seurassa demin ja dieselin yhteisessä tyttöjenillassa. (joo, tiedän kuulostaa ehkä vähän..) Ruokaa ja juomaa riitti ja ainakin joimme ihan tarpeeksi, sillä mäkkärin vessaan päädyimme kaksi kertaa, vessassa käymään siis, ei syömään.

Porukkaa oli paikalla aikas paljon, mutta se ei haitannut yhtään. Mulla ainakin oli kivaa, tiedä sitten siitä toisesta. Sillä paikalle sattui myös
Cristal Snow, jonka nimmarin ystäväni olisi halunnut, mutta koska hän sattui menemään "paniikkiin" ei hän sitä käynyt pyytämässä ja manasi asiasta minulle koko kotimatkan. Jos hän sattuu lukemaan tämän, niin sulle; Mitä mä sanoin! Olisit uskonut vaan mua! :D

Kaikin puolin siis, ainakin minun mielestä, ilta oli onnistunut ja mukava. Ainut asia, joka harmitti oli se, että tänään on torstai. Olisi nimittäin ollut mukavempi, jos tapahtuma olisi ollut huomenna.

Ainiin, jos haluat idolisi kanssa naimisiin (jos hän vaikka sattuisi olemaan suositun bändin laulaja tai kitaristi..) kannattaa totuttautua kameroihin. Eikä vältellä niitä!

cover_pumpitup.jpg Tätä iltaa en ihan heti unohda, kiitos siitä kuuluu ihanalle ihmiselle! Tarkoitan siis tietenkin itse
Cristal Snow'ta. ;D