Mä eka kelasin, etten anna sitä sulle ollenkaan, kun ei sua kiinnosta, mutta sit mä päätin, että oon sen sulle tehny ja tällee, et puhutaan tai ei, niin mä tuon sen sulle.

Kävin puol kuuden jälkeen ekan kerran, ei ollu ketää kotona. Ja jos oisit ollu, se ei ois ollu kauheen nättii kuunneltavaa.. Mä en ollu nimittäin silloin kauheen hyvällä päällä..Päätin kuitenkin, että mä haluan antaa sen sulle tänään, joten mä tulin sitten uudelleen treenien jälkeen. Sekin on yks syy, miksi en puhunut. Mä olin väsynyt ja mulla oli vahva tunne, että sä et edes avaa mulle ovea, koska.. no oot tehny tän kuukauden aikana asiat aika selviksi. Sä kuitenkin avasit. Siinä vaiheessa huomasin sun ilmeestä, että on parempi pysyä vaiti.

Mulle kaverit on tosi lähellä mun sydäntä ja mä kyllä muistan kaikki pienimmätkin yksityiskohdat tosi tarkasti.. Siinä asiassa olen hyvä muistinen.