Ai sä kysyt miltä tuntuu olla kakskymppinen?
No mä voin kertoa sulle.
 
Mä saan ostaa Alkosta viinaa – henkkareita kysytään kuitenkin edelleen.
Mä en vieläkään saa lähteä yksin yönyliristeilylle – siihen vaaditaan 21 vuoden ikä.
Mä pääsen ehkä jo suurimpaan osaan baareista sisään – tosin en käy niissä, kun olen ammatiltani työnarkomaani.
Mä pääsen Flamingo Spa:han!
 
Asiat eivät siis ole muuttuneet kovinkaan paljoa viimeisen kuukauden aikana – jonka myös tämä vuodatus on ihanasti ollut poissa käytöstä. Toki se on muuttunut, että saan oikeasti nyt kutsua itseäni ”parikymppiseksi”, joka siis tarkoittaa epämääräistä lukua – mutta kuitenkin yli kaksikymmentävuotiasta. Ja se vasta onkin hienoa!
 
Virallista heinäkuun torstaista syntymäpäivääni vietin ensin äitini seurassa lilluen Flamingo Spassa – ihana, kannattaa ehdottomasti käydä! Ja illalla istuin yhdillä kannuilla läheisen ystäväni kanssa. Paras synttäripäivä pitkään aikaan!
 
Niin ja vastaus kysymykseesi, ei musta ei tunnu yhtään sen vanhemmalta kuin yhdeksäntoistavuotiaanakaan.