Yksin asuessa on tullut monena iltana istuttua alas ja mietittyä päänsä puhki monenlaisia asioita. Mä ajattelen asioita, joita olen kokenut kokeakseni ne vielä kerran uudestaan, ajattelen tulevaa miettien olenko valinnut asiani niin kuin tahdon elämäni menevän ja ajattelen asioita, jotka ehkä olisi kannattanut tai kannattaisi sanoa ääneen.

Ja kun ei viitsi joka päivä keskustella yksinään (= pelkään että mun naapurit salakuuntelee mua..), niin on parempi että kirjoitan päässäni pyöriviä ajatuksia edes tänne.

Syksy kuuluu lempparivuodenaikojeni kärkipäähän. Rakastan tuulta, joka sotkee juuri laitetun tukan, rakastan kovaa sadetta, pimeitä iltoja ja villatakkeihin pukeutumista. Vaikka joka syksy tuskailenkin sen suhteen, että taas on kiire - syksykin on vain kerran vuodessa. Syksy on mulle sellaista uusiutumisen aikaa siinä mielessä, että aloitan kaiken uuden, teen päätöksiä ja tavoitteita tulevalle kaudelle (elän vuotta ikäänkuin syksy-kevät eli mulle vuosi ei vaihdu joulukuun lopulla). Olen syksyisin intoa täynnä - ja rakastan sitä tunnetta.

Tämän syksyn suurimpiin tavoitteisiin kuuluu itsestä huolehtiminen ja oman hyvinvoinnin perään katsominen. Muille ei voi olla ihana, jos ei ensin osaa olla ihana itseään kohtaan.

Omaa hyvinvointiani hoidan tänä syksynä mm. liikkumalla, syömällä terveellisesti (tässä on aina parantamisen varaa!) sekä opettelen juomaan enemmän vettä. Sallin itselleni kaikenlaista, en perusta karkkilakkoihin, mutta annan itselleni luvan rentoutua kotona kokematta siitä sen suurempia paineita. Palkitsen itseni hyvin tehdystä työstä, esim. keikoilla tai loistavalla ruualla.

Haluan tänä syksynä erityisesti kiinnittää huomiota omaan pärjäämiseen. Muistan maksaa laskut ajoissa ja siivota tarpeeksi usein. Toisaalta tahdon myös kokea onnistumisen tunteita kaiken tämän työmäärän altakin. Pyrin pitämään yhteyttä ystäviini ja järjestämään aikaa heidän kanssaan.

Tällä hetkellä tärkeimpänä tavoitteena on saada oma kunto kohdalleen, niin että pärjään niiden maailmanmestarivalmentajien joukossa Pajulahdessa marraskuun puolessa välissä, kun mulla on ensimmäinen lähiviikko.

Mutta kaikkihan lähtee hyvin nukusta yöstä - oman kullan kuvia siis toivottaen.

1318269644_img-d41d8cd98f00b204e9800998e1318269670_img-d41d8cd98f00b204e9800998e