Niin. Nyt se on sitten alkanut. Lukio nimittäin. Oli se aika outoa. Ympärillä melkeinpä kolme sataa uutta naamaa, jotka tavalla tai toisella pitäisi oppia tuntemaan. Tänään kierreltiin koulua ja käytiin läpi perusasioita. Huomenna sitten alkaa ihan toden teolla kunnon työ. Lukujärjestyksen mukaan yhteen asti.

Tää päivä meni kyllä tosi nopeesti, huominen on varmaan kunnon sähläystä, kun uudet ykköset yrittää ettiä paikkaa, missä omat tunnit pidetään. Tosin, mulla on huomenna aika helppo päivä. Aamulla 8.15 äikkää, sitten kahen tunnin hyppytunti, lähen varmaan käymään jumbossa ja sitten vielä enkkuu, jonka jälkeen ryhmänohjaajan tunti.

Kyllä mä tänään uusiin ihmisiinkin tutustuin. Löysin kavereita omasta ryhmästä. Ne kyllä vähän ihmetteli mitä mä tuolla koulussa teen, kun mun matka on niin pitkä ja niillä ei ollut hajuakaan missä mun koti sijaitsee. Niillä, kun kuulemma on kavereita siellä vaikka kuinka paljon. No, meillä on syyskuun alussa seurasaaressa ykkösten "leikkipäivä" eli tutustumista uusiin ihmisiin. Enköhän mä kavereita sieltä löydä..

Niinkuin uusi kaverini sanoi; "Kyllä täällä silmäruokaa löytyy.." Olen samaa mieltä, ei siellä kyllä tylsistymään kerkeä.. Katellaan mitä vuosi tai kolme, tuo tullessaan. Kaikkea voi tapahtua ;D

Mutta tälläistä tänään. Mä en jaksa nyt säätää enempää, väsyttää ihan sikana. Ainiin, mopolla kilsoja kertyy per suunta kymmenen.. et joo.