Ei kai se sit niin vaikea ollutkaan.

Tosin, mitä ihmettelen ja mikä oli omalta kannaltani huonoa, mitään niistä kappaleista ei kysytty. Vaikka olen kuullut juuri tuon opettajan niitä painottavan :/ sieltä löyty pelkkää kielioppia. Ja olinko minä opetellut miten kaikki ruotsin kielen adjektiivit kirjoitetaan? Tai osasinko laittaa kieliopillisesti lauseet oikeaan järjestykseen? Niin joo että silleen.

Mutta en halua hehkuttaa yhtään siihen suuntaan, et se olis menn hyvin. Se ei menny. Mutta sen voin sanoa, et kyll mull nyt on varmempi olo siitä et mä meen sen läpi, vaikka sitten sillä vitosella. Mutta en mä niin huonosti osannu.. No maanantaina se selviää. Tulee mukava viikonloppu.

Yks koe jäljellä. Matikka. Tunneilta oltu pois kai seittemän kertaa ja viimesistä tunneista ei mitään hajuakaan. Onneks mull on koko viikonloppu aikaa kertaa ne asiat ja saadaanhan me käyttää taulukkokirjaa apuna, joten ei tartte niitä kaavoja ulkoo opetella..

Muutenkin kuin matikan osalta, mun viikonlopusta tulee mielenkiintoinen. Sillä joudun viettimään koko lauantai illaan inhoami jätkän kanssa (sekä ystäväni) ja vielä kaiken lisäksi MEILLÄ. Mä kuolen. Mut. Ei kyll mä kuolen. Siitä ei nimittäin hyvä seuraa. Mä tiedän sen.