Älkää kysykö miksi mä olen tähän aikaan hereillä, vaikka on loma. Tai miksi mä tulin just heti herättyäni tänne kirjoittamaan.

Mä juttelin pari päivää sitten veljeni kanssa, yllätys. Me oltiin ulkoiluttamassa sitä koiraa, joka tulee mulle huomenna hoitoon.

Minä: Mä haluisin tälläsen sit ku oon vanhempi.
Veli: Eikä, ku mä haluun bulldogin (kirjotetaaks se noin?)
Minä: Hankitaan semmonen iso yhteinen bulldoggi.
Veli: Eikä, ku hankitaan molemmille omat ni sit ne voi olla kavereita.

Ihana ihminen, joka lähtee huomenna riparille ja mulla on viikko rauhallista aikaa kotona.

Mennyttä ei voi muuttaa, mutta tulevaisuuteen pystyy vaikuttamaan.

Huomenna selviää mun elämäni yks tärkeimmistä asioista. Oikeesti, se on mulle tosi tärkee juttu. Nyt pitää vaan odottaa.

Saatte tänään ison kasan kuvia, joita eilen joskus kahentoista aikaan yöllä kuvasin :P