Mä en ole koskaan pitänyt itseäni kauhean fiksuna. Hyvä jos tunnistan kuka on Suomen presidentti saati sitten hänen edeltäjänsä. Ihan suoraan sanottuna seittemäntoista vuotiaaksi mä olen aika tyhmä.

En tiedä, enkä ymmärrä.

Vaikka mä tiedostan sen kyllä itse, ja siitä huolimatta olen pärjännyt mielestäni ihan hyvin, en kauheasti pidä siitä, että muut sitä hehkuttaa tai käyttää joka tilanteessa hyväkseen.

"Et sä voi tajuta, et sä kumminkaan ajattele."

Sen mä myönnän, että mä yleensä isommassa seurassa esitän tyhmempää kuin oikeasti olen ja ajattelen oikeasti asioita enemmän kuin monet tietääkään. Mutta silti, suurin osa on ihan täyttä totta.

Mä olen kuullut lähemmäs kymmenen kertaa tänään Mieheltä, että mä olen tyhmä, en tajua enkä ajattele asioita.

Vaikka mä tiedän, ettei hän tarkoita sitä mitä sanoo, se liittyy ihan vain tähän esittämisjuttuun. En mäkään nyt niin tyhmä ole, ettei mulla 75 minuutin luennosta inflaatiosta jäisi mitään päähän! Mutta silti. Ei musta siltikään ole kauhean mukava kuulla, joka toinen minuutti sitä, kuinka tyhmänä se mua pitää. Ja kun kysyin sitä suoraan, ei hän suostunut edes vastaamaan mulle.

Oonko mä oikeesti niin tyhmä kuin mitä hän mulle väittää?