Päädyttyämme yhteiseen ratkaisuun kesti kuukausi ennen kuin tein asian eteen jotakin. Toisaalta halusin ehkä varmistaa, että olemme nyt oikeasti tässä, eikä kumpikaan halua karata.

Kuukauden jälkeen tuli siis "parisuhteessa"-päivitys molempien facebookiin. Sitten siitä tiesivätkin jo lähipiiri sekä sukulaiset. Ja kyselyitä alkoi tulemaan: "Niin millon se tulisi meille syömään?"

Ja nyt olisi sitten edessä toisen vanhempien tapaaminen.

Valitettavasti olen itse hieman vaikeammassa tilanteessa, sillä viimeisten kahden vuoden aikana allekirjoittaneen vanhemmat ovat tavanneet miestä jo useasti. Minä en kuitenkaan ole koskaan aiemmin kuullut tai nähnyt mieheni vanhempia. Otin itse asian puheeksi parisen viikkoa sitten, kun pohdin etten ole tavannut ketään hänen lähipiiristään.

Hän otti puheeni erittäin vakavissaan ja nyt kaksi viikkoa myöhemmin, mut on jo esitelty siskolle ja parhaalle kaverille. Ja viikonloppuna vanhemmille.

Jännittämisestä huolimatta, mä en valita. Ja sitä paitsi, mä esittelen itseni joka syksy ja kevät sadoille uusille jumppareille, joten enköhän mä tästäkin selviä ihan hyvin. Pitäkää silti peukut pystyssä.