Olen tositosi ilonen ja onnellinen ja tällä hetkellä. Kaikki ihanasti ja hyvin ja kaikkea.

Vietettiin vaihteeksi minun luona iltaa meijän koko kaveriporukalla. Pelattiin wii:llä ja syötiin, laulettiin, juteltiin, naurettiin ja leikittiin lapsia puistossa.

Oli aivan mahtavaa! Yli kuusi tuntia viihdyttiin, ehdottomasti otamme uudestaan, jossei mun luona niin sitten jonkun muun. Ja no torstainahan me mennään juhlimaan vappua yhden luokse :)

Jätkä oli tänään todella läheinen mun kanssa - kiusas minkä kerkesi. Kehui mua ihan älyttömästi ja oli muutenkin tosi ihana. Tuntui, että kaikki olisi ollut kuten ennen tätä kaikkea. Ei - vaan vielä paremmin. Kaikki on nyt loistavasti!

Me laulettiin yhdessä jopa karaoke siis duettona. Oli mahtavaa.

Ulos lähdettäessä mulla oli farkkutakki päällä ja hiukset ihan solmussa ja sanoin, että mä kyllä näytän nyt ihan kauheelta. -Toi takki sopii sulle hyvin. Oikeesti, etkä näytä, oot tosi hyvännäkönen. Sotkuset hiukset ja kaikkee..

Meillä on nyt niin ihana porukka, etten mä ole ikinä tuntenut itteäni näin.. Siis mulle ei ole ollenkaan ulkopuolinen olo. Tää on jotenkin.. Kaikki on niin ihania toisia kohtaan. Ja me kuitenkin ollaan kaikki niin eri maailmoista, että kumminkin tullaan - ehkä juuri sen takia - kaikki toistemme kanssa niin hyvin toimeen.

Odotan innolla mitä me vielä keretään säätämään. Tästä tulee varmasti mun elämäni ihanin vuosi.

M: Ja sit mökillä juhlitaan mun synttäreillä..

J: juhlitaan oikein kunnolla..

M: mökillä juhlitaan mun synttäreitä..

J: oikein kunnolla..

M: te ette halua nähdä mua siinä kunnossa..

J: minä haluan..