Niin. Huomista ne on ottanu. Tai ainkin osa. Kauheen nopeesti taas aika menny. Aatella et huomenna ne on näteissä mekoissa ja niin päin pois. Ei koulua. Tosi veli pitää raahaa koululle, kun se suostu (=pakotettiin) kuvaamaan. Kiva vaan et tulee, mun kuvista kun varmaankaan saa mitää selvää, paikallani kun en varmasti pysy..

Jotenkin tosi jännä. Mä en edes tanssi ja menee tyyliin saman verran laittaa hiukset ja vaatteet huomenna ;D No ei nyt ihan.. mut melkein. Tykkään uusista hiuksistani ihan älyttömästi, tänäänkin sain niistä kaikilta tosi hyvää palautetta. Aamulla olin kahestaan jätkän kanssa.

J: sähän näytät hyvältä..

M: kiitos :)

J: tosin vähän pinkiltä.. mut kumminkin. ;) Sopii sulle.

Mä jännitän ystävieni puolesta tosi paljon huomista. Toivon, et kaikki menee hyvin, kuten varmaan meneekin. On ne niin hyvin treenannu. Innolla odotan.

Mullakin kun siistit vaatteet pitää olla huomen, oon kahvituksessa siis. Saan laittaa korkkarit jalkaa, jeij. Mut nyt meen laittaa viell kaikki jutut, niin ei tartte huomen aamulla ettii.

Minun ja veljeni välinen puhelinkeskustelu;

M: muistathan et tänään on seittemältä sauna.

V: joo kai mä muistan

M: muistathan myös sen et kello on kymmentvaille seittemän

V: joo muistan.. muistathan sä sen, et mä oon kotona?

M: ai oot vai?

Se olkkarissa ja mä meijän huoneessa :D