"Elämä on kuin kärrynpyörän tekoa."

Joskus ollaan valmiita aloittamaan suoraan uudestaan, välillä ollaan pää alaspäin, jonka jälkeen ollaan taas innolla aloittamassa uudestaan.

Välillä tulee hieman takapakkeja ja kärrynpyörä hieman horjahtaa, mutta siitä voidaan vielä päästä jatkamaan. Joskus epäonnistuminen vaikuttaa niin pahasti, että mennäänkin kokonaan nurin. Silloin ei auta kuin nousta uudestaan yrittämään. Tekevälle sattuu ja niin edespäin.

Mä olen tällä hetkellä pahasti nurin, enkä pääse nousemaan ylös. Epäonnistuin niin pahasti, etten jaksa yrittää uudestaan, vaikka tiedänkin että mun pitäisi.

Tänään mä sorruin - pahasti. Mä yritin parhaani, mutta toisen katseesta näki, että hän ei anna mun olla. Kyllä mä sen itsekin tiedän, etten kuitenkaan osaa lähimmiltäni peittää pahaa oloani. Kyllä mä tiiän, että se näkyy.

Mä potkin ja revin, saatan myös purra jos liian lähelle tullaan.

Kyllä kaikki vielä.