"I'm fine, really, I'm just tired" translation: "something is massively wrong but I'm not going to tell you, you can figure it out for yourself"

Mä viimeksi viime viikolla käytin tuota lausetta tekosyynä hiljaisuudelleni. Vastaukseksi tuli "mä en pidä siitä, että kiertelet." Mutta hän hiljeni kuitenkin, sillä ymmärtää mua niin hyvin, että osasi tajuta etten tule hänelle mitään kertomaan.

Tytöillä on paha tapa taipua valehteluun, on ne sitten pieniä valkoisia valheita tai hätävalheita, joilla peitetään jokin jota joku toinen ei saa tietää.

Opettaja: "Mitä sä teet?" *tyttö hiljaa kaksi sekuntia" -Mä kirjoitan näitä sanoja ylös. = Teki ystävänsä kanssa luonnetestiä.

Mä olen taipuvainen valehteluun, se on aina ollut hyvinkin helppoa mulle, eikä kukaan ole koskaan päässyt mun todellisista ajatuksista selville. Tähän ystäväni on viitannut monestikin. Hän naureskelee mulle, kun hymyilen kauniisti jokaisella ja tämän mentyä ohi saattaisin sanoa "bitch" JOS sanoisin ilkeästi. Ystäväni on monesti naureskellut mun käytökselle ja ihmitellyt, kun en koskaan näytä kenellekään mitä heistä todella ajattelen. Saatan siis hymyillä kauniisti ja oikeasti vihata ihmistä ylikaiken.

Tämän vuoksi toisen ystäväni poikaystävä halusi minulta suoraan kysyä mitä hänestä ajattelen - rehellisesti. Se oli oikeasti tosi paha paikka mulle, sillä en ole tottunut sanomaan sellaisia asioita ääneen. "Tiedämme toisistamme enemmän vuoden kuluttua." Ja asia oli sillä selvitty.

Mä olen kuin sipuli. Sipulilla on monia eri kuoria, jotka täytyy kuoria ennenkuin se tärkein osa tulee esille. Mä olen kuin sipuli. Kovinkaan moni ei saa kuoritttua niin pitkälle, että saisi näkyvilleen todellisen minuuden. Tällä hetkellä tasan yksi ihminen on päässyt aikalailla lähelle viimeistä kuorta. Se on pakottanut itsensä läpi.

"Yleensä mä olen niin pihalla, että pysyn mukana, mutta en enää."