Annoin pikkusormen,
Se vei koko käden.
Annoin pikkusormen,
Se vei koko käden.
Lähdin tulella leikkimään,
Tein sen salaa.
Nyt mun sydän roihuaa
Ja loppuun palaa.

Sun pikakirjeisiin heti vastasin,
Intiimit ääninauhat pian piilotin.
Olohuoneen matolla kävelin ympyrää
Ja mä luulin, ettei kukaan nää.

Kun annoin pikkusormen,
Se vei koko käden.
Annoin pikkusormen,
Se vei koko käden.
Lähdin tulella leikkimään,
Tein sen salaa.
Nyt mun sydän roihuaa
Ja loppuun palaa.

Taisi olla maanantai, kun sinut Manalasta hain.
Tiistaina tottakai päiväkahvin sain.
Keskiviikko kietoi meidät kuumaan syleilyyn,
Ja mä tiedän siihen syyn.

Annoin pikkusormen,
Se vei koko käden.
Annoin pikkusormen,
Se vei koko käden.
Lähdin tulella leikkimään,
Tein sen salaa.
Nyt mun sydän roihuaa
Ja roihuaa.
Ja roihuaa.

Tätä mulle perjantaina laulettiin ja niin Egotripin älä koskaan ikinä.

Oli ihanaa ja huomenna kouluun<3