Hyvää musiikkia, lämmin iso kuppi kaakaota ja villasukat. Näillä voi parannella huonoa oloa ja karkottaa syysflunssaa.

Nukuin viime yönä ehkä just pari tuntia. Ajatukset pyöri vähän siellä täällä ja heräsin sitten kuuden aikoihin. Nyt siis väsyttää ihan sikan.

Kaiken lisäksi siis olen kipeänä. Kurkku ollut koko päivän tosi kipee, jossain vaiheessa ei tullut ääntä ollenkaan, tälläkin hetkellä vain hieman. Päähän sattuu ja väsyttää. Jotenkin tosi sekasin.

Must tuntuu, et aina, kun on loma niin mä oon kipee. Mut semmosta sattuu, mielummin tosin tälleen, kuin et koulust joutuis olemaan pois. Ens tiistaina on pakko olla kunnossa, joten nyt en kyllä kotoota lähde mihinkään koko loman aikana. Kavereita piti nähdä enemmänkin, mutta tästä syystä en varmaan näe ollenkaan, mulle kuitenkin tällä hetkellä se, että pääsen kouluun terveenä on aikas tärkeetä..
Tänäänkin eräs henkilö katsoi minua surullisen näköisenä, kun tuijotin suoraan eteeni ja olin tosi poissaoleva, kyllä se toki pienen hymyn huulilleni sai, mutta tajusi itsekkin, että en ole kauheen juttutuulella ja tosi kipeenä. Kotiin lähin puol yks, jätin viimesen tunnin väliin. Siinä vaiheessa ei vaan oikein pää ollu siinä kunnossa, että olisin 75 minuuttia jaksanut istua paikallani kuunnellen aikavyöhykkeiden tärkeydestä.

Nyt siis rauhallinen loma tiedossa ja parantumista.