Ensimmäisen kuukauden täytyttyä, päätin tehdä parisuhteestani virallista - päivitin siis facebook tietojani.

Olen siis ollut jo kuukauden parisuhteessa. Ja en voisi olla onnellisempi.

Viimeisen kuukauden aikana olen kokenut eniten haasteita siinä, millaista on olla jonkun tyttöystävä. Unohdan melkein päivittäin sen, että mua kuunnellaan, kunhan vain avaan suuni ja kerron mitä mielessäni pyörii. Olen kuitenkin jopa muistanut kysyä toisen mielipidettä meitä koskevissa asioissa - enkä ole aina päättänyt asioista vain itse.

Virallista tästä on tullut monella tapaa. Ja olemme ottaneet selkästi sen linjan, että sen tietävät kaikki muutkin. Tämä ei olekaan vaan mikään yhden viikonlopun juttu, vaan tavoitteena on jotakin pysyvämpää.

Pääsin eilen esittäytymään ensimmäisen kerran Miehen tyttöystävä. Ja voitte vaan kuvitella, kuinka mun sydän hakkasi.

Eniten ajatuksia kuluneen kuukauden aikana on kuitenkin herättänyt se, että miksi emme kokeilleet tätä jo aikaisemmin? Olen kiitollinen, että olemme saaneet tutustua ystävinä kaikessa rauhassa ja nyt suhteellamme on varma ja hyvä pohja. Mutta nyt otamme kiinni kahden vuoden aikana menetetyn ajan.

Mikään ei ole koskaan tuntunut näin hyvältä.