Mä oon puhunu tästä ihmsestä tosi paljon ja oonhan mä sen ihan julkisesti, niin täällä kuin ystävillekkin, myöntänyt että mä tykkään siitä.

Mun yhdellä ystävällä on myös yks jätkä, jota se kattelee. Mä suunnittelin tälle loistavan suunnitelman jätkän suhteen, joka hänen piti uutena vuotena toteuttaa. Mä olin luvannut aiemmin, että jos mun suunnitelma menee pieleen, niin hän saa tyriä mun kuviot niin hyvin kuin osaa.
Ja no, niinhän se meni. Että koska minä en ollut siellä uutena vuotena, ei hän ollut suunnitelmassa onnistunut. Joka siis tarkoittaa mun kannalta aika huonoa.
Katotaan mitä se mun ja jätkän pään menoks keksii.

Tosin niin se kuin tämä meijän porukan toinenkin tyttö ovat aivan varmoja tän jutun suhteen. Niin että kyllä tästä vielä jotakin saadaan aikaiseksi. Kuulemma. Uutena vuotena, kun juttelin heidän kanssaan puhelimessa rupesi tämä tyttö inttämään mulle, et miks en ite toteuta mun loistavia suunnitelmia. Totesin vaan ettei ole ketään kelle toteuttaa. No siitähän tämä innostui, kun tietää tän mun kuvion varsin hyvin. Kiva siinä oli jutella, kun kuulin jätkän olevan ihan vieressä. Se kun on yrittänyt multa mun jätkää inttää, niin kiinnostu taas uudestaan, kun älysi että tytöt tietää mun ihastuksen kohteen.
Toivon vaan, ettei ne ole mitään möläyttäneet.. pienessä maistissa kun olivat.

Mut joo. Mä oon tän kahden viikon aikana kerenny niin monta kertaa miettimään tätä meijän juttua. Tai siis jos täs ees on mitään juttua, että kyllä mä jotakin olen selvittänyt. Vaikka kukaan ei ole saanut vielä selville jätkän tyttöä, niin mä olen edennyt pohdinnoissani. Vaikkakin tuo asia kiinnostaa minua ihan älyttömästi.. mutta kaikki ajallaan. Kyllä mä sen tytön tän vuoden puolella selvitän. Niin kuin myös omat ajatukseni jätkää kohtaan.

Mutta tosiaan. Kirjotan tästä, koska se on nyt pyörinyt mielessäni aikas paljon. Ja voisin kirjoittaa aiheesta vaikka kuinka pitkään, mutta tämä oli taas tälläinen pintasuuntaus aiheeseen, josta tulen varmasti kirjoittamaan paljon tämän vuoden puolella.

Kaikki oli hyvin, kunnes tunteet sekoittivat kaiken.

Tytöt ei anna mun unohtaa tätä jätkää, ne yittää keinolla millä hyvänsä saada meidät yhteen. Katastrofi. Sanon minä.

Ehkä oikeesti pitäis muuttaa ittensä sorsaksi. Ihmissuhteet on niin vaikeita. Monimutkaisia. Ylitsepääsemättömiä. Välttämättömiä.
Ja ihastuminen on perseestä.
Varsinkin, kun kohteena on vuoden vanhempi, oma tutor, josta on tullut todella läheinen ystävä  ja joka on mun ensimmäinen oikea ystäväpoika. Ja sit mä menin ihastumaan siihen.