Mä voisin alottaa tän monella eri tapaa. Voisin kertoa, miten mun yöni sujui kun katsoin kelloa tunnin välein ja lopulta kuudelta nukahdin pariksi tunniksi. Toisaalta voisin myös kertoa, kuinka meijän tarina alkoi virallisesti tasan puoli vuotta sitten. Voisin myös kertoa teille, mitä mulle tuli mieleen kun luin ystäväni blogitekstin, jonka hän oli kirjoittanut luettuaan mun tekstin. Meillä on hienoja ajastustenvaihtoja.

Mutta enpäs tiedä haluanko kertoa mistään noista.

Sen kuitenkin tahdon mainita, että vaikka tosiaan olen nukkunut viime yönä alle pari tuntia, mulla on kumminkini ihan hyvä fiilis. Niin itteni kuin miehenkin suhteen.

Alkaa taas pikkuhiljaa tää mun positiivisuus palamaan elämäni suhteen.

Mutta koska ihmiset kaipaa mua tällä hetkellä niin kovasti mä lähden kuuntelemaan niiden ongelmia.