En osaa oikein tehdä aloitusta tälle tekstille. Tahtoisin kertoa ajatuksistani koskien niin viime päiviä, miehiä kuin horoskooppejakin.

Mä en muista milloin olen viimeksi ollut oikeasti ihastunut, siitä on aikaa. Joten koin aika järkytyksen eilen herättyäni, kun tajusin olevani jälleen menossa väärään suuntaan. Eihän mun kuulunut ihastua. Istuin ystäväni kanssa yhdillä (=tulin eilen kahdelta yöllä kotiin) eilen päivällä ja keskustelin hänen kanssaan uudesta ongelmastani. Laskimme plussia ja miinuksi. Minä voitin 13-7 eli totesimme ettei tätä kannata edes lähteä yrittämään. Mutta voisiko joku kertoa sen mun tunteille?

Mä toisaalta rakastan ja toisaalta vihaan sitä tunnetta, kun tajuaa olevansa ihastunut - varsinkin kun kyseessä on ihminen, johon ei missään nimessä saisi ihastua. Mutta sitten se onkin jo liian myöhäistä. Varsinkin kun horoskooppien yhteensopivuus testit antavat vastaukseksi "täydellinen yhdistelmä."

Mä en voi sanoa, että uskoisin tai luottaisin horoskooppeihin - ainakaan täysin. Tänään olen kuitenkin lukenut niin monta yhteensopivaa juttua omasta elämästäni, ettei kauheasti enää voi epäillä. Ennen luin horoskooppeja useammin, nykyisin todella harvoin. Tänään kuitenkin hairahdin, koska mua ei päästetty Espooseen, ja kävin muutaman tekstin lukemassa. Ja sain vain vahvistuksia siihen kuinka vaikea ihminen olen oikeasti - kiitos horoskooppimerkkini. Miksi juuri mun kohdalle piti osua se koko eläinradan vaikein, monimutkaisin ja riitaisin, tunne-elämältään epävakaisin horoskooppimerkki?

Toissailtani vietin iltaa juhlistaen veljeni syntymäpäiviä, eilin vietin iltaa juhlistaen mun ongelmaa, tänään vietän iltaa ja juhlistan KLF:ää.