Eilen oli aikas mielenkiintoinen päivä.

Jätkä tuli hypärillään mun kanssa kattomaan sen leffan loppuun, mikä me alotettiin sillo keskiviikkon. Sen jälkeen meill oliki ruokis. Kaveri oli edellisel välkäl sanon mulle, et sill on jotaa uutta tietoa mulle jätkästä.

Ruokiksel mä etin tän kaverin. Se kerto mulle, et oli edellisenä päivänä jutellu jätkän kanssa ja saanu selville, et sill on kaks likkaa joit se kattoo. Toinen asuu Kuopiossa ja mä tiedän et se on menos sen luokse ens viikonloppuna. Ja sit siit toisest se ei sanon mitää. Mutta jätkä oli kuulemma tälle kaverille sanonu, en tiedä mihin liittyen, että hän tietää että mä oon tykän siit alust alkaen (?)

No me mentiin siit sit istuu näiden kaa syömään. Kyllä se siinä jotaa jaloillaa mua potki ja hymyili, mut en paljoo jaksan keskittyy, ku toi mitä kaveri kerto ni tuli niin yllätyksenä.

Mä olisin päässy koulust yhelt, mut jäin venaa ystävääni ku oltiin menos kaupunkiin. Jätkä pyys mua kävelyseuraks, ku kaikki muut taas katos jonnee. Se selitti mulle jotaa siitä, että sen kaveri haluu jätkälle mun ikäsen likan, et niiden tyttöystävät olis samanikäset, itekki se siit sano jotaa..

Mä kerkesin ehk puol tuntii istuu aulassa, ku jätkä tuli siihen. Olin vähän pihalla, mut tajusin et sill oli taas ollu joku kokous ja se ei ollu jaksan mennä takas tunnill. Tuli sit mun seuraks, vaik ois päässy kotiin. Mentiin sit kattoo kakkosten wanhojen harkkkoja ja mun RO (joka on poikien liikkamaikka ja vetää noi harkat) äkkäs mut sielt salissa ja eikös se sitten just mua ollu ettinykki. Se haluis mut juontaa wanhat. Jätkä oli heti, et kyll mä tuun. Mut sit ku paljastu se, et juontasin sen yhen meijän ryhmän jätkän kaa joka kans oli siin lippusydeemis mun kaa ylppäreissä.. Se vähän rajoittaa, mut enköhän mä kuitenkin suostu.

Päästiin me sit puoll kolmen jälkeen lähtee sitten kaupunkii. Käytiin eka hakee meijän leffaliput ja sit mentiin syömään. Me ruvettiin kasaamaan ihmissuhde-palapeliä. Tosin, vaikka paloja saatiinkin paljon, niin ne kaikki on erillään ja täynnä kysymyksiä. Eli ei se paljoo auttan. Niin ja selvis se, et jätkä ihan oikeesti tietää, et tykkään siit. Ystäväni kerto, et jätkä oli sanon sen kaikille uuten vuoten, ku silt taas intettiin et kenest se tykkää. Et kivat vaan sillekki. Tuli vaan ihan kivan yllätyksen..

Tekstasin sit viell tälle kaverille, joka oli jutell jätkän kaa. Sielt tuli takas, et jätkä aikoo toimia ja kuunnella sydäntään. Joo että silleen.

Ystäväni myös kertoi mulle, että kyllä nekin sen huomaa musta et mä siit tykkään ku kuulemma aina ku mä innostun jostakin tai oon kiinnostunu jostaa ni mun silmät rupee -sädehtii- ja must tulee kauheen innokas ja jotaa selitti mun elekielestä..

Leffa oli kylläkin hyvä. Siinä oli semmonen tosi herttanen pikkutyttö ja ku me poistuttiin sielt, ni ystäväni sit meni pikkasen asioiden edell ja rupes miettiin et miltä mun lapset näyttäis.
Kuulemma sillä olis vaaleenpunane paita ja mustat housut.
-miks mustat housut?
"noku jätkäl on ain mustaa.. :)"
-ainii joo. mut entä jos se on poika?
"no sill olis siltiki punanen paita ja mustat housut ;D"
-joo no toi on kyll totta.
"sit sill olis ihan blondit hiukset"
-nii tai ruskeet. (jätkäll siis täll hetkell musta-ruskeet hiukset)
"ei ku blondit, jätkäl on oikeesti ihan vaaleet"
- no kiva.


Mutta ei tää tähän loppun, tää ei ees ollu se pahin osa. Se rupes kehittää mulle varasuunnitelmaa, mä kun sillo enne uutta vuotta olin niin valmis löytää uuden jätkän.
Ja eikös se kehitä tarinan musta ja siitä jätkästä joka luultavimmin juontaa mun kaa ne wanhat, siis siitä jota mä oikeesti en siedä yhtään. Mä en ees tajuu, se ei ollu eka ihminen joka on laittamas mua ja sitä yhteen. Ihmisillä on kauhee tarve saada mut seurustelemaan. Ihme homma.

Mut joo kaikin puolin ilta oli ihana. Toi kuvio jätkän kanssa on nyt vaan hieman enemmän solmussa, mutta sen päätelmän mä tein, et jos se kert tietää mitä mieltä mä olen siitä, niin sit se ei enää oo musta kiinni mitä se sanoo sille kuopio-tytölle. Ja jos se oikeesti pitää siitä, ni oon ilonen sen puolesta, koska mä haluun et se on onnellinen. Silläkin kun on nyt aika rankkaa..

Mutta katotaan miten tää tästä nyt menee. Tää tyttö lähtee nyt nukkuus, huomen taas alkaa lukeminen kokeisiin. Paniikki alkaa iskee, ku kaks viikkoo koeviikkoon ja se ruotsi ei suju vielkään..