Mä oon ollu tän viikon tosi pihalla, enkä sen takia ole tännekkään pahemmin kerennyt. Ton otsikon jätkä tekstas mulle eilen, ku kerroin päiväni olleen huono ja taisin olla hänelle tyly, enkä osaa ajatella pelkästään itteeni.

Tosiaan kipeenä.

Mutta siis. Lisäksi puhelin hajos ja tällä hetkellä käytössä joku tosi vanha, jonka löysin kätköistä..

Niin ja avasin vähäisen arkkuni ja kerroin eilen illalla jätkälle vähän enemmän itestäni ja elämästäni. Me ollaan nyt tekstattu tosi paljon ja se on kiinnostunut mun elämästä, kuulemma kiva kun joku ees vähän puhuu.

"Sä olet kova tyttö ja kestät paljon ja ystävät onkin aina sun tukenas, ei me kadota mihinkään. ei koskaan <3 älä huolehdi liikoja, kaikki järjestyy aina lopussa hyvin. Joskus hyvää vaan pitää odottaa hetken :)"

Mä kerroin asioista, jotka on mua vaivannut ja tää ihana lohdutteli mua. Mä omistan ystäväpojan ja olen siitä todella iloinen. Se on nimittäin jotain mitä mulla ei ikinä ole ollut. Mutta nyt on. Mä luotan siihen tosi paljon ja se tietää sen.

"äläkä huolehdi meidän porukasta sä et ole katoamassa <3 missään vaiheessa <3 ja tiedä se että sä olet oikeasti tärkeä <33 omasta puolestani puhun, mutta tiedän että muut ovat samaa mieltä <3"

Ei voi olla hymyilemättä.