Tähän mennessä kaikki saadut -eli siis kaikki muut paitsi tänään ollut enkku- on mennyt läpi ja onnellisesti voin todeta koeviikon olevan ohi! Jeij.

Matikasta tuli neljä puol.. uskonnosta kymppi miikka. Joo et niin..

Jatketaan eteenpäin.

Tänään ollut tosi hyvä fiilis. Okei jätkän kanssa ei olla tänäänkään kommunikoitu, mut se menee ajallaan. En ota siitä mitään paineita, kun se ei kelleen puhu. Ja ja. Olen taas saanut muutaman uuden kaverin, jotka ovat kanssa aivan ihania. He seurustelevat keskenään, tyttö ja poika siis, ja sen takia tykkäänkin puhua heidän kanssaan, sillä tyttö ymmärtää mua ja poika tuntee jätkän paremminkin niin osaa taas ymmärtää jonkin verran paremmin sitä ja selittää sitä ja sen käytöstä myös mulle.

Olen juuri tänään keskustellut tytön kanssa, siitä kuinka musta näkee, että mä välitän jätkästä ihan helvetisti. Hän sanoi, että ekan kerran kun näki meijät yhessä, tiesi heti, et meistä tulee jotakin.. Olipas uus juttu, kaikkihan nuo ovat samaa sanoneet. Niin ja sit se sano, et kun tos tiistain oli vähän hankalampi olo, niin jätkästä huomas, et kun se näki mut, niin se oli kauheen huolestunut, eikä oikein tiennyt mitä tehdä, et mut sais taas hymyilemään.

Mutta siis. Mä olen johdossa tällä hetkellä. Puoll vuotta. Kaks kuukautta on toisella aikaa.. Katotaan mihin se pystyy ;D Mä voitan tän jutun.. Mun kesästä tulee aivan mahtava, toivottavasti sunkin :) Niin ja siis tästä sen verran, että mulla tulee ihana kesä, kun ei tarvitse kattella jätkiä silleen, et pitäis vaivalla saada iskettyä joku hemmetin kesäheila. Kun se yks on, niin mä en muita kattele <3

Ku se nyt ei ole oikein innostunut tästä mun muiden jätkien hehkutuksesta.. niin joo päätin tänään parantaa tapani..