Joku jätkä: mikä on sotka?

ope: sotka? se on lintu.

Samainen jätkä: minkälainen lintu?

Joku tosi vitsikkäällä päällä ollut jätkä: et sä oo nähny sotkan mainoksia? :DD

Heh. Opettajalla oli vähän ongelmia pokan pitämisessä.

Mä oon, omista vastusteluista itelleni, huolimatta menossa kuudelta johonkin saakelin saunailtaan. Tai no mennään ystävän kanssa. Ja jätkän. Se oli jonkun liiton, mis jätkä on mukana, niin järjestämä -kiva tapahtuma- No multa ei tartte edes kysyä miks oon siellä, enkä muuten oliskaan jos en seuraa olis saanu. Onneks sain.

Katotaan mitä siitä tulee, saattaa mennä nimittäin myöhäänkin..

Mä ennen päätöstäni manasin miljoona kertaa, et miks mun pitää koko ajan sotkea elämäni vaan pahemmin ja pahemmin. Et haluaisin eka tähän juttuun jonkun vastauksen ennen ku sotkeudun siihen jätkään pahemmin.. Ja mulla olis treenit ja keskiviikkona fysiikan uusinta. Ja missä minä vietän siitä huolimatta iltani? viksu lapsi..