Kysy jätkä eilen multa ku makailtiin vierekkäin hänen sängyllään..

Voi kirjoittaa vaikka kirjeen, jossa lukee:
"Alatko mun kanssa?"
Sitten siinä lukee "en", "joo" tai "en tiedä".
Siihen voi sitten ruksata.
- Rasmus 7 v.

Oli aivan ihana ilta, paras pitkiin aikoihin ja voitti ehdottomasti kaikki viime aikaiset menoni.

Ei me mitään ollaankoeiköolla keskustelua käyty, kuitenkin hieman siihen suuntaan ja se riittää mulle. Sain tietää ne asiat, jotka halusinkin. Ja kyllä se pussata osaa ;D

J: mitä sä mietit?

M: en mä mitään ihmeellistä..

J: saanko veikata?

M: siitä vaan

J: mä veikkaan..

M: että..

J: sä mietit..

M: että..

J: tätä.. ja sit me suudeltiin <3

"Oi mikä ihana ilta
voi tapahtua mitä vaan
Hän tapaa monta ystävää
Mut toivoo että tapais jonkun
joka olis vielä enemmän"


Tää tyttö on kymmenennessä taivaassa, eikä ihan heti tule alas. Tää tyttö on saanut sen mitä on jo pidemmän aikaan halunnut ja haaveillut. Se on mun, kun ei se kuulemma suostu päästämään musta irti <3 Enkä mäkään siitä <3 Tykkään <3

02.10.2008 - 20:47

Mäki haluun oman kivan ihmisen lähelleni..

Sellasen, joka piristäis tylsiä koulupäiviä, harmaita syyspäiviä ja halailis.

Sellasen, ku sais ni olisin onnellinen."

Nyt olen onnellinen.