Aamupäivän ottanut aurinkoa meijän asuinseudun vuotuisilla festareilla.

Vaatteiden vaihto ja mopon kyytiin kohti kaverin 17 vuotis synttäreitä.

Mukavaa oli, vaikken vieraita alunperin kauheasti tuntenutkaan. Mutta aina on ihana tutustua uusiin ihmisiin :)

Jätkä tekstas mulle aamulla ja ollaan tähän hetkeen asti oltu yhteyksissä. Mä olisin halunnu nähä sen, mut se oli luvannu parhaalle kaverilleen.

Mä tapasin pari päivää sitten vanhan tutun riparilta. Puhuttiin koulusta ja seurustelusta. Eli siis missä koulussa ollaan, miten on eka vuosi menny, miten kaverit ja seurustellaanko. Mä selitin lyhennettynä tän meijän säätämisen ja eka kysymys oli "onko se hyvännäkönen..?"

Vaikkei me olla nyt puhuttu, eikä liikuttu mihinkään suuntaan.. Niin silti ;)

Itteäni vaan ärsyttää, kun mun pitää aina mennä mokaamaan jokainen pienikin asia.. Tänäänkin. Mun ei ikinä huonolla tuulella pitäisi olla yhteyksissä sen kanssa, sillä silloin tulee aina sanottua ja tehtyä asioita joita ei oikeasti tarkoita. Onneksi sentään osasin pitää suuni kiinni siitä, että olen tänään katsellu hyvännäkösiä jätkiä ilman paitaa..

Mutta ehkä tämä taas tästä.. Jos me oltas nyt kaks viikkoa erossa, niin kaikki näyttää sen jälkeen taas kirkkaammalle.

Rakastuneena tuntee hurjaa oloa sisällään.Ja on ikävä kouluun.
- Louise 7 v.