Ohjaaja: Onko sulla purkka suussa?

Tyttö: joo....

Ohjaaja: Vie se roskiin.

Tyttö kipasee nopeasti takahuoneessa ja palaa takaisin.

Kuluu kymmenen minuuttia.

Ohjaaja: Onko sulla vieläkin se purkka suussa?

Tyttö hymyilee.

Ohjaaja: Hei ihan oikeasti...

Mä olen aina tykännyt siitä, että ihmiset on erilaisia. Kaikkia massateinejä vastaan mä olen ollut aina. Mun mielestä ihmisten täytyy saada olla omanlaisia ja juuri sitä mitä oikeasti ovat, sillä on tyhmää esittää jotakin aivan muuta vain jonkun toisen mieliksi.

Tänään treeneissä aloin sitten kumminkin miettimään, että olenko mä sittenkin pinnallinen?

Olenko mä oikeasti ainoa, joka katsoo niit ihkuteinilissukolmetoistweetanssijoita pahalla ja syrjivästi?

Mä nimittäin ainoastaan niiden takia jätän esiintymättä meijän joulunäytöksessä. Suoraan sanottuna, ne on niin huonoja.

Mä olen seurannut koko syksyn ko. ihmisten käyttäytymistä ja järkyttynyt viikko viikolta vain enemmän. Se on oikeasti kauheeta kattoa.