Löysin äsken etusivulta linkin blogiin, josta löysin kivan tekstin.

"Toinen syy liittyy siihen mieheen. Se tulee uniin ja ajatuksiin joka päivä."

Mä viimeksi tänään olen puhunut ystävilleni tästä aiheesta, joten kyllä sopii munkin alotukseen hyvin. Viimeisen viikon aikana mun mielessä ei ole mikään tai kukaan muu pyörinytkään. Ja se saa hymyilemään. Musta on kiva huomata, että meillä menee hyvin.

Harmillista sinällänsä, etten saa Miehelle sanottua tätä tai no, en voi sanoa, vaikka ehkä joskus tahtoisinkin. Hän juuri kaksi minuuttia sitten muisti minua viestillä ja kyseli, että mitä mun mielessä pyörii, kun en saa keskitettyä ajatuksiani kouluun.

Kuule herra, jos vain tietäisit, kuka mun ajatukset täyttää.. Se ei voi olla kukaan muu. Kunpa vaan muistaisit sen vielä puolen vuoden päästäkin, ettei kukaan voi viedä sun paikkaa mun sydämestä. Sä olet aina mun ainoa ykkönen.

Me puhuttiin viime yönä ja mä jäin jälleen haaveilemaan. Mä pääsin pohdinnoissani jo kohti tulevaisuutta ja sitä missä mä ehkä vielä joskus olen ja kenen kanssa. Täytyy myöntää, ettei se ihan kamalalta vaikuta. Mä olen ajatuksiini ja lopputuloksiini täysin tyytyväinen.

Mun ajatuksiini tuli eilen yöllä myös ne sanat, mihin päädyin, että on mulle kauneimmat lausutut sanat ikinä.

Aina on ihana kuulla, kuinka söpö, ihana ja hyvännäköinen mä olen myös hyvänyön toivotukset on aina yhtä ihania. Myös kesäinen "tiedäthän, että rakastan sua?" sai sydämeni pomppimaan.

Mutta sitten mä pyydyin hetkeen Maaliskuu. Ja siihen mä pysähdyin.

(Teen lyhenteistä vielä vaikeampia Mies=J (jätkä) ja M= minä)

J: Kannattaa alkaa tutoriksi.. ;D

M: Ei mun tarvitse enää.. :)

J: Mä olin just sanomassa, ettei sun enää tarvitse, koska mä en päästä susta ikinä irti.

Se kosketti. Ja sen mä tulen muistamaan aina.

Ja jos vain mitenkään mahdollista, mä jään siihen Mieheen koukkuun vaan syvemmin ja syvemmin.