Tulin just lentokentältä. Takana viikko ystävällisiä hymyjä, englantia, tylsiä matkoja, englantia, kylmiä iltoja, uusia kavereita, lisää englantia.. Ja sillein. Siinä oli mun viikko lyhykäisyydessään. Jos olisin ilkeä, jättäisin tän tällein, mutta lupasin kaverille kirjoittaa megapostauksen, joten kirjoitan tästä viikosta hieman enemmän.

Joo elikkä viime viikon lauantaina sain vieraaksi espanjalaisen tytön, joka osoittautui viikon kuluessa erittäin mukavaksi ihmiseksi, johon pidän varmasti yhteyttä, kunhan ensin saan parin kuukauden tauon.
Meillä oli maanantaista eteenpäin vain meille varattuja ohjelmia. Koulussa meillä oli köksää ja suomen tunti, käytiin metsäretkellä sekä Suomenlinnassa. Illat meillä oli vapaat. Ja jokaisen illan vietimme tavalla tai toisella toisten ulkomaalaisten kanssa jossakin päin kaupunkia. Kaikin puolin vierailu oli mielestäni onnistunut ja he tuntuivat viihtyvän hyvin. Kysyin vieraaltani, että mistä hän piti Suomesta ja vastaus oli "Kaikesta.. Ihan kaikesta, paitsi säästä. Mutta muuten kaikesta"

Mä kerkesin eilen miettimään, että mitä sanoja me käytettiin eniten. Jos suomenna tähän, niin varmaankin "mä kadotin sen.. Joku on kadonnu..Ymmärsitkö?" Myös "mitä me tehään nyt" Tuli käytettyä aika paljon.
Se on varma, että mä en seuraavaan kuukauteen puhu sanaakaan enkkua, mä puhun pelkkää suomee, nyt riitti.
Ei siinä varmaan muuten mitään oliskaan, mutta kun sä joudut aattelee niin paljon, että miten tän nyt sanois niin, että se toinen varmasti ymmärtää.

Ihmiset olivat ihania ja todella kohteliaita. Jos vaikka vertaa Suomen jätkiin.. Päällimmäiset fiilikset ovat hyvät, vaikka mua väsyttääkin ihan kauheesti. Nyt tulee vielä pikkutyttö yökylään, joten en nuku ensi yönäkään. Mut ei se mitään, siihenkin tottuu.

Mä tiedän tästä ei nyt tullu kauheen pitkä tai mitään, mutta tosiaan tyttö tulee kohta. Joten mulla ei ole aikaa kirjoittaa enempää.

//Unohdin viimeksi mainita, että kannataa varata todella paljon aikaa, jos aikoo mennä ulkomaalaisten kanssa pizzalle. Nim. Kokemusta on.