Eilen oli mahtava päivä. Kiireinen tosin, joten en tännekkään kerennyt.

Mutta siis. Ykkösristeylystä tuli varmaa tietoa. Marraskuun viimenen viikonloppu, ollaan varasijalla ja jos ei mahduta niin mulla on jo varattuna mahtava varasuunnitelma, joka toimii varmasti..
Tiistaina mulle soitti eräs nainen, jonka kanssa olin jutellut viimeksi toukokuussa. Pyysi, että tulisin keskiviikkona käymään heidän studiolla.. Pyysi vielä ottamaan kaverinkin mukaan. Se oli mun päiväni piristys. Eilen siis olin siellä studiolla. Otin veljeni mukaan, sillä vaikka olisinkin mielummin ollut kaverin kanssa, niin en saanut häneen yhteyttä, joten se tyssäsi siihen, mut siis joo. Oli tosi kivaa ja tykkäsin paljon. Se on taas näitä --ei saa kertoa juonipaljastuksia-- joten en voi oikeen muuta sanoa.
Mutta siis joo, niin ja sain tosi monen ihmisen nimmarit ja varmasti moni olisi niistä kade, jos kuulisi kenen kanssa olen eilen jutellut ;)

//Nyt mun on ihan pakko lisätä tähän kuva.. On huonolaatuinen ja tälleen, mutta pääasia tulee ainakin selville ;)
1871976.jpg