Puoltoista vuotias serkkuni oli meillä tänään illan. Isänsä lähti veljeni kanssa saunaan ja jätti sitten likan meille.

Lähettiin siinä sitten käymään ulkona, keinumassa. Oli kiva päästä pitkästä aikaan ulos, kun en päälle viikkoon ollu päässy.

Neiti istui keinumassa, kun minä juttelin puhelimessa ystäväni kanssa. Oli sitä kyllä jännä seurata, kun pelkkä keinuminenkin saa tytön nauramaan. Saatikka sitten puun kiertäminen tai hiekkalaatikolle meneminen tai sieltä poistuminen. Se vaan nauroi. Ja sai mutkin hyvälle tuulelle.

Soittaessani ystävälleni kysyin iloisella äänelle heti ekana hänen kuulimisiaan. Hetken aikaan se selitti, kunnes kysyi multa, että onko jotakin hyvää sattunut, kun oon noin hyvällä päällä. Mä sanoin, ettei mitään niin kummallista, mä oon vaan tytön kanssa ulkona. Se oli mun päivän ja itseasiassa koko viikon kohokohta.
Se on mulle niin tärkeä<3

Hetken aikaan me siellä yheksän asteen pakkasessa viihdyttiin, kunnes palattiin takaisin sisälle. Kyllä me tän illan aikana kerettiin leikkimään vesileikkejäkin. Siellä meillä oli kaikki arkin eläimet vedessä kuten myös tyttökin, vaatteet riisuttuaan. Oli se kyllä kiva kattoa, kun tyttö istuu pienessä ämpärissä ja loiskuttaa vettä ympärilleen.

Se halaili mua koko illan ja hyökkäs mua kohti selkäpuolelta, heittäyty kiinni mun kaulaan ja halas. Ihana.