Joo tota. Mistähän sitä aloittaisi? Eilen siis juhlittiin kavereiden kanssa mun 16 vuotis synttäreitä, jotka kylläkin oikeesti on vasta kuukauden kuluttua.. mutta.. siis juhlimme pikkasen etuajassa.

Syy on täysin minun, että nyt on tosi paska olo..
Tai no.. eiku on se mun syy. Mitäs sitä muita syyttelemään, jos on itse aiheutettua..
Päätä särkee aika hemmetisti. No, onneksi on särkylääkkeet keksitty.
Sen lisäksi, että mun.. kai se on omatunto, emmä tiiä, on mulle tosi vihainen niin mun kurkku on kans ihan sika kipee, en haluu kipeeksi. Ja mulla on koko ajan tosi kylmä. Tosi kivaa. Niin ja mä muistan eilisestä ihan kaiken, enkä välttämättä haluis. Ei sillä, kaikki meni tosi hyvin, mutta välillä oli vaan semmosii hetkii mitkä nyt haluis vaan unohtaa. Kiitos, että jaksoit.

Jos näitä ei oteta huomioon, niin mulla on tosi hyvä fiilis. Mutta ainakin tällä hetkellä noi on hankala unohtaa. Mutta eiköhän tää tästä, kun päivä etenee..

Kyllä eilen oli oikeesti tosi kivaa. Oli varmaan parhaimmat synttärit mitä mulla on ikinä ollu :) Niin ja kiitos vielä kerran lahjoista, ne kaikki oli tosi ihania.

Kerran sitä vaan eletään, et otetaan siitä nyt sit kaikki irti, senkin uhalla, että äiti suuttuu. Sellasta sattuu.

Paremmin menis, jos saisin olla yksin kotona. Mä nukkuisin, mä nukuin viime yönä jotain neljä tuntia. Mulla oli sillonki tosi kylmä ja se hankaloitti unen saantia. Joten nyt mua väsyttää aikas paljon. Mutta ei, en ole yksin kotona. Kohta syödään, tosin mulle ei kyll maistu yhtään mikään ja sit me lähetään jollee äitin kaverille, ku sill on synttärit. Muuten jättäisin menemättä, mut ku siel on mansikkakakkuu, koira, joka tulee ens vkloppuna mulle hoitoon ja tän äitin kaverin 17v. poika. Joten pakko kai mun on mennä.

Nyt on on pakko laittaa tää tähän, koska tää soi, kiitos jonkun, mun päässä taukoamatta;

Finlanders - Oikeesti

Joka päivä kaiken aikaa

mietin onko tämä totta ollenkaan
että kanssas
tätä taikaa rakkauden me koetaan
että kantaa oikeasti
tämä tunne aina päivään huomiseen
ja taas hetken
ihanasti
tunnen sydämeni lentoon lähteneen

kertosäe:
Tahdon oikeesti olla sinun
enkä vain leikisti rakastaa
kanssas oikeesti kokea kaiken
mikä ollut on unelmaa
tahdon syliisi painaa pääni
tahdon lämpöösi nukahtaa
olla kanssasi oikeesti onnellinen
sua oikeesti rakastaa

Uskonut en silloin ennen
että todellisen onnen löytäisin
kun mä aina tullen mennen sitä juuri pakenin
mutta nyt on kaikki toisin
luotas lähteä mä koskaan tahdo en
olet nainen suurenmoisin
mulle lahjoitit sä aidon rakkauden


kertosäe(2x)

Olla kanssasi oikeesti onnellinen
sua oikeesti rakastaa


Kannattaa kuunnella, toi on aivan ihana biisi.

Nyt on pakko lähtee metsästämään kurkkupastilleja.

Mä tiedän, että eilen meni vähän lujaa ja mokasin. Mun ei olis pitäny, mutta tehty mikä tehty. Kaikki on hyvin, ei tartte enää kysyy. Mä haluun vaan unohtaa tän.