Petin oman lupaukseni olla tekstaamatta. Hih. Kauanhan sitä kestikin.. Mutta siis nyt mä annan sen olla, kun se ihan selvästi sitä haluaa. Kummastuttaa vaan hieman, mutta omapahan taitaa olla ongelmansa, kun ei sitä muille halua jakaa.

Että mulle on sitten ihan turha tulla urputtamaan ja valittamaan, kun mua ei koskaan näe ja mulla on aina kiire jonnekkin. Että mä olen niin monta kertaa yrittän, et voitas nähdä mutta herralla on ollut aina sovittuna jokin meno. Seuraavalla kerralla hänen vuoro. Mä annan nyt olla.

Tänään iski ihan kauhea kevätfiilis. Siivoilin ja lopulta lähin ulos kävelemään, kun siellä on niin lämmin. Aivan ihana ilma. Haluu kevään, haluu kesän. Haluu kesän ja mekot. Ja jätkän. Ja haluu vaan olla ja nauttia. Ju kuvata tän kaiken talteen. Ja aikoo panostaa kouluun tässä jaksossa, positiivisempi asenne käyttöön..

Ensimmäinen kakkos kurssin ruotsin tunti tänään;-kirjoita kaksi lausetta mitä aijot tehdä kesällä-

-jag

Ehkä mä oikeesti yritän tällä kertaa..