Eihän tässä mitään järkeä ole.

En vaan ole tajunnut sitä aiemmin.

Katottiin tänään hissan tunnilla jotain ihan kauheeta leffaa, jossa kaikki vaan murhattiin. No enhän minä sellaista voi kattoa, niin piirrettiin sit jätkän kaa. Maanantaina jatkuu.. Me saatiin päättää opiskellaanko tavallisesti vai katotaanko leffaa ja suoritetaan itsenäisesti. Ei tarvii kysyä kumpi me valittiin.

J: mä voisin jopa sanoa, et leffa. Mä osaan nää asiat jo..

M: niin no kivat sulle..

J: hei sulla on mut :) haluutko tiivistyksen tästä alueesta?

Et kyllä toi leffa mulle käy, on se kuink hirvee tahansa.

Meijän pitäis kyllä siltikin puhua. Ollaan nyt kaks iltaa tekstattu kaikesta mahollisesta. ja lauantaina mennään porukalla leffaan..

Mä en tiiä.

Enkä ole ainut.

Niin ja tää on tällä hetkellä mun mielessä päällimmäisenä, sen takia en tänne saa mitään muuta kirjotettua. Vaikka pitäis..