Kolmas lomapäivä. Aurinko paistaa ja on ihanan lämmin. Mikä voisi olla paremmin?

Ainiin, ihan näin alkuun. Me oltiin veljeni kanssa tänään tulossa prismasta, kun vastaan tulee mun tarhaihastus. Hän on minua vuoden vanhempi ja ollaan oltu samassa tarhassa sekä koulussa monta vuotta..Ei siinä muuten mitään, mutta mä en oikein vieläkään voi kattoa sitä, kun olen kuulemma kirjoittanut hänelle ensimmäisen rakkauskirjeeni. "Minä rakastan rakastan sinua..."
Veljeni myös tietää tämän. Ja kas, hän laukoo mulle "Meenkö mä kysyy siltä, et onks se varattu?"
-Joo, suksi..

Mä olen yllättänyt itseni. Mä tein tänään ruokaa, joka yllätyksenä vielä onnistu ihan hyvin. Okei, punanen makarooni, joka on siis meijän suvun juttu, on aika helppo valmistaa.. Ainut mikä meni pikkasen pieleen oli se, että mä pikkasen käräytin pekonit, mut kyll ne ihan hyvii on :D

Toiseks. Mä tienasin euron. Tai siis, se on joku äitin oma juttu. Roskien viennistä 50 senttii ja tiskaamisesta euro. Koko kämpän siivous tais olla viisi euroo. Mutta tää on sinällää aika jännä juttu, sillä me saadaan aina kuun alussa 20 euroo ja siis tää on vaan joku sen "näin-ne-oppii-tekemään-kotitöitä-juttu." Mutta ihan sama. Mä kuitenkin tykkään tiskaamisesta ja siivoamisesta, tosin ainoastaan silloin, kun kukaan ei ole kotona, joten tästä ei ole mulle haittaakaan.

Sitten mä tein aika riskialttiin jutun. Vastoin sääntöjä, mä päätin mennä testaamaan, että miten mun polvi jaksaa, joten mä lähin juoksemaan. Mä aattelin, et vaan sellasta pientä hölkkää ja kävelen aina välillä, ettei se rasitu liikaa. No mä olin päässy hyvin alkuun. Polvi kuitenkin pikkasen kipeyty, joten mä päätin, että kävelen vähän matkaa. No ei. Varikset tai harakat, en jääny paljoo kattelemaan, hyökkäs mun kimppuun. Se toinen niistä lens ihan mun pään päältä. Ei siinä muuta, ku juoksin niin lujaa ku pääsin. Onneks ne ei jahdannu mua kauheen kauaa..No tottakai siinä meni sitten se lenkki. Loppumatka meni kävellen. Ens viikolla uudestaan. :)

Täällä on tainnu porukat pikku hiljaa kadota lomille. Mä katoan vasta vajaan kuukauden kuluttua. Joskus juhannuksen jälkeen ja takaisin palaan joskus heinäkuun lopulla. Mutta siihen asti, täältä saa edelleen lukea mun jokapäiväisiä ajatuksia :)