Paranee vaan koko ajan. Tykkään.

Mä olen tän viikon aikana saanut jätkältä kuulla hänen elämästään, asioita joita ei ihan jokaiselle vastaantulijalle kerrota. Se on auttanut ymmärtämään sitä ja sen elämää. Ennen kuin en ole siitä ihmisestä tiennyt oikein mitään. Nykyään tiedän aikas paljon.

Eilen olin Tallinassa päiväristeilyllä ja sieltä suoraan matkustin ystävän luokse. Jätkä oli meijän seurana juhlimassa.. Oli paras ilta pitkiin aikoihin. Meillä meni jätkän kaa ihan hyvin, ainut mikä harmitti oli se, kun jätkän kaveri ei päässyt tulemaan, joten ystäväni taisi tuntea itsensä hetkittäin hieman ulkopuoliseksi.

Mutta tosiaan. Jätkä on aikasemmin viikolla kertonut mulle, että mitään toista tyttöä ei ole ja hän pitää tällä hetkellä vain yhdestä tytöstä, muttei tiedä miten toimisi tämän suhteen.

Mutta eilen tuli kyllä itelle selväks mitä se musta aattelee, niin ja mitä se aikoo tehdä tämän tytön suhteen.. Oli nimittäin ihan kivaa..

Oltiin molemat pihalla, muttei kumminkaan liikaa, se vaan auttoi asiaa. Loppuillasta mä makasin ystävän olohuoneen lattialla jätkän istuessa mun vieresssä. Me pohdittiin sitä, kun jätkä ei voinut jäädä yöksi, kun tällä oli aikainen lähtö aamulla. Olis kuulemma halunnu nukkuu mun viekus. Kyllä tuli kädestä pidettyä illan aikana ja kyllä mä muutaman pusunkin sain - tosin tällä kertaa vaan poskelle ja otsalle. Mutta sekin on mulle ihan tarpeeksi :)

Se lähti aamulla jonnekkin mökille ja sen takia osti ystävältäni eilen yöllä juomia mukaan. Sanoi, että saa sitten ihan kunnolla olla sekasin. Kysyessäni, että ei kai mun tarttis olla kateellinen.. Niin tuo totes mulle, että hän menee sinne tutustumaan uusiin ihmisiin, mutta sillä ei ole aikomustakaan iskee sieltä ketään. Ei ole kuulemma tarvetta..

Mä oon niin ilonen ja onnellinen. Kaikki on hyvin. Paremmin kuin koskaan. Ja mä tykkään siitä tositosi paljon.