-Joo tosi paljon <3

Mä olin iloinen, kun mä tänään puolen päivän aikaan pääsin ylös sängystä. Mielessä pyöri vapaapäivä ja askartelua, eikä yhtään ihmistä.

Koneelle asti päästyäni mun puhelin kuitenkin värisi. Porukan toinen poika pyysi heille, sillä hänen pikkusiskolla oli rippijuhlat, meidät oli ystävällisesti kutsuttu. Pian tämän jälkeen tuli jätkältä viesti, pääsenkö minä paikalle.

Siinä meni se vapaapäivä.

Ja niin 15.00 (tai hieman tämän jälkeen) seisoin lahja kädessäni ovella ja yritin näyttää edes hieman siistimmältä kuin juuri mopokypärän päästä ottaneelta voisi odottaa.

15.40 jätkä ilmestyi paikalle - pelastamaan mut -.

Illan aikana kerkesi kyllä tunteet menemään aivan laidasta laitaan, varmaan muillakin kuin mulla. Itse olin iloinen, hämmentynyt, ärsyyntynyt, vihainen, onnellinen, surullinen.. Tämän hetkinen tunnetila on väsynyt, mutta positiivisen puolella kumminkin mennään. Hieman mustasukkaisuutta taisi myös olla ilmassa, mikäli sivustakatsojia on uskominen, en siis minä vaan hän.

Me myös puhuimme syvällisiä ja saimme hieman jotain selvitettyä ja kumpikin oppi jotakin uutta. Kun mulle antaa suklaa mä joko 1) herään 2) piristyn. Tämän hän on jo oppinut. Se meijän lyhyt kahdenkeskinen hetki oli illan kohokohta. Mä en osaa selittää sitä sen paremmin, mutta se vaan piristi mua.

Mä en tykkää jos mun asioihin puututaan. Jos multa kysyy mikä on, pyytää liikkumaan jonnekkin tai tarjoaa karkin, mä yleensä en tee tai sano sitä mitä pyydetään. Mä teen asiat pyytämättä. Ja jos joku ilman mun lupaa tai alotetta puuttuu mun asioihin, mä suutun.

Me kuunneltiin tällä kertaa molemmat sitä kuinka meistä tulisi ihana pari. Me ei kummatkaan pidetä siitä. Se vaan tuo liikaa paineita. Me hoidetaan tää omalla tavallamme, joka tällä hetkellä sopii ja toimii meillä erinomaisesti. Joten mä vaan niin toivoisin, että ihmiset jättäisivät meijät rauhaan ja keskittyisivät omiin ongelmiinsa. Ilman muita, meillä ei niitä ole. Ainut huoli olen tällä hetkellä minä, mutta sekin on meijän välinen asia, josta kenenkään muun kuin jätkän ei tarvitse huolehtia. Se auttaa mua parhaiten, joten älkää sekaantuko tähän milläänlailla.

Jätkää ja ystäviä on aina ihana nähdä. Tämä ilta jopa päättyi paremmin kuin edellinen. Hei, mä en mokannu.

.... Kauheen pahasti.