Tähämitänytmeniohi?

Tää viikko on kiireinen. Oon laittanut kaikille opettajille viestiä, etten tiistai ja keskiviikko iltäpäivinä pääse tunnille, koska mä oon wellan hiusmallina.

Mulla olis huomen vaan yks liika tunti ja päätin skipata sen. Eli huomenna vasta 12.30 stadiin. Yhteensä mulle menee kaks liikkaa ja perjantaina viell yks wanhojen takia.. Kun se jo ton yhden takia laitto mulle "huolehdi vaan ettet loppu kurssista ole kipeänä.." Mutta hiihtoloman jälkeen mä oon aktiivinen. Vaikka tuleekin heti tokalla viikolla kolme poissoloa.. Mutta minkäs teet.

Torstaina on wanhat. Mä oon tänään istunut puoltoista tuntia kattelemassa niiden harkkoja. Tykkääntykkään ja odotan ja jännitän niiden puolesta. Ne on niin nätteinä tostaina. Tiedän sen. Oon kateellinen Haluun itekki :)

Mä istuin kaverin kanssa tänään siellä salissa. Se puhu mulle jotakin unohtamisesta, johon totesin, et miksä oikein luulet mun täällä istuvan. "ai sulla menee noin huonosti.." mä olen edelleen ja vielä vahvemmin sitä mieltä, et se yrittää saada mut kääntymään tätä jätkää vastaan. En kyll vaan tiedä miks.. mut seki mitä se tänää mulle sano anto vahvasti sen kuvan..

Vähän jänskää toi liikkajuttu tai siis se et mitä se sanoo, mut omapahan on asiani. Mä en suostu raahaa viidentoista minuutin takia luistimia kouluun. En muuten varmana suostu. Olen omapäinen ja menen lukion kolmessa vuodessa, mut nyt en suostu. Sanoo mitä sanoo, vaik tiedän ettei se tosta wanhojen jutustakaan tule innostumaan.