Mulla harvemmiten tulee tunnetta, että mun on pakko juuri sillä hetkellä kertoa asiasta jollekin. Tykkään saada kavereilta viestiä, jossa oleinnaisin asia on "mulla on kiva päivä". Sen ei tarvitse olla mitään muuta, se tuo hymyn huulille, kun lukee että kaverilla menee hyvin.

Mä en kuitenkaan itse osaa tuota taitoa kauhean hyvin. Eilen harjoittelin sitä, niin täällä kuin kertomalla siitä Miehelle ja hyvälle ystävälleni. Ymmärrätte toki, että molemmille lähti aivan eritasoiset viestit.

Saatte itse päätellä kumpi meni kummallekin.

"Hei miten menee? (: Mulla on kiva päivä. (:"

"Mä omistan ihana Miehen <3"

Loppu yön mä sitten hihkuin vielä enemmän ja leijailin korkeammalle, kun Mieheltä tuli ihania viestejä takaisin. Ja kyllä - tämä tyttö nukahti hymyillen.

Eilen mulla siis ensimmäistä kertaa tuli tunne, että on pakko kertoa jollekin, että mulla menee hyvin, olen onnellinen, hymyilen ja Mies on ihana.

Tää on niin harvinaista (että Mies on ihana...) niin en voinut olla käyttämättä tilaisuutta hyväkseni.

Ja älkää pelätkö, on mulla vieläkin hyvä olla. Mä oon ilonen.

Ja sain kaikki kouluhommat tehtyä, joten mulla on vielä koko loppupäivä aikaa vaan olla ja nauttia.