Eilen juhlittiin ja kuunneltiin hyvää musiikkia. Eilen oli mukavaa. Eilen oli kiva olla ilman ajatuksia kenestäkään. Eilen naurettiin paljon ja mä sain ihme kikatuskohtauksia. Eilen juostiin korkkarit jalassa ja vedettiin snapseja ykkösellä alas ja oli muuten pahaa. Eilen leikittiin ilmapalloilla ja kaulassa oli liikaa serpentiiniä. Eilen "nautittiin elämästä" jonkun toisen sanoin. Eilisestä jäi hyvä fiilis, elämä voi kuitenkin olla ihan kivaa!

Joskus sitä antaa itellensä luvan unohtaa kaiken ylimääräisen ja keskittyy ainoastaan siihen hetkeen. Se on hieno tunne, kun tuntee että on kivaa ja on pidetty.

Mä tajusin tänään jotakin, kun kattelin UIT:tä nauhalta. Siinä oli ihanan söpö mies! Se oli komea ja lihaksikas! Ja se osasi tanssia! Rakastuin!

Joskus mä väitin, etten mä voi kun se tuntuu musta väärältä toisia kohtaan. Enää mun ei tarvitse ajatella, mitä joku ajattelee mun tekemisistä, vaan tehdä ihan mitä itse tahdon! Joskus saa ajatella vain itteään.

Eilinen oli oivalluksien päivä.