Kiirekiirekiire.

Mä tykkään torstaista. Torstait on kivoja. Tai no nykyään, ainakin seuraavat kaheksan viikkoa, mulla on joka päivä edes 75 minuuttia kivoja hetkiä.

Enkkukin alkaa sujumaan, tällä hetkellä on kiva ope ja ryhmässäkin vain yheksän opiskelijaa. Kivakivakiva.

Juttelin jätkän kanssa aikas paljon tänää. Mä kirjoitin eilen yöllä sille kirjeen, en tiiä tieskö se siitä etukäteen, mut ei se siitä mitään sanon ku annoin sille. Tai no sanohan se "nyt noi luulee, et mä sain rakkauskirjeen ;)" Historian tunti ei ollut niin epämiellyttävä. Tai no. En mä vielä ole mitään oppinut, paitsi et Zeus on pääjumala ja se sinkoaa salamoita. Ja..ja.. no siinä se sit olikin. Meillä oli hauskaa tunnilla ja tehtiin muutakin ku juteltiin.

M: enää kaheksan viikkoa.. kaheksan viikkoa.. enää kaheksan viikkoa..

J: mihin?

M: siit tää kurssi on loppu..

J: kaks viikkoa?

M: eiku kaheksan.. niihän mä sanoin

J: kaks viikkoa?

M: eiku kaheksan..

J: kaks..?

 

Tunnin jälkeen me käveltiin mun kaapille.

M: jeii mulla on ruokaa.. mulla on... öö.. mitäs mä ostinkaan? ainii lihapasteijoita.

J: mä mietinkin jo et pitääks mun auttaa sua ;D Sä söit lihapasteijoita..

M: en mä vielä ole mitään syöny..

J: ai et vai?

M: öö.. en.. vai söinkö mä jo?

J: ainakin sormias..

M: en mä syö mun sormia, kynnet menee pilalle :/

J: tai mun sormia..?

M: hei, en mä voi syödä sun enkä mun sormia, kun mun huulikiilto menis pilalle.. mut miks mä ees söisin sun sormia?

J: noku ne maistuu niin hyvälle ;)

 

Että joo. Katotaan mitä tästä tulee. Kaheksan viikkoa ja joka päivä jätkän kanssa sama tunti.. voivoivoi.