//pidät mua tiukkaa kii
painat huulesi mun kalpeisiin poskiin
kuiskaat kuinka kaunis tänään oon//

//kuten nähtiin sä mut hurmasit hiljalleen
olit vakava ja valmiina kaikkeen
katseellas sait huoneen pyörimään//

Mä en muista milloin aikaisemmin olisin kuullut, että olen kaunis. Olin lähdössä eilen ystäväni ja seuraamme hakeutuneiden miesten kanssa narikkaa kohti ja tuijottelin peilistä puolivahingossa vieressäni seisonutta miestä. Huomasin tämän hymyilevän ja kysyin mikä hymyilyttää. Tämä katsoi muhun päin ja kertoi, että näki mihin katsoin ja ajatteli samanaikaisesti kuinka kaunis olen.

Eilinen meni siis jälleen viihteen puolella ja jälleen matkaamme tarttui jotakin ylimääräistä. Enkö mä oikeasti osaa pitää kivaa vaan siinä porukassa missä olen tullut?! Ei sillä, he toivat mukavaa vaihtelua ja päätarkoituksena olikin saada ystävälleni seuraa, jotta hän saisi muuta ajateltavaa.

Taisin onnistua - ainakin hetkeksi?

Mutta nyt musta tuntuu, että mun puhelin taisi täristä.. ;)